Spook

Arma 3: Breaking Point MOD | Irkları

Bu konuda 1 ileti var

Bu yazı, siz değerli oyuncularımıza Breaking Point MOD ta seçip oynayabileceğiniz ırkların özellikleri ve oynanışı hakkında detaylı resimli bilgilendirme yapmaktadır. 

FACTIONS (IRKLAR)

Özet olarak ırklar ile ilgili oyuncu davranış kuralları:

  • Breaking Point'te kesin bir "rol yapma kurallı" yoktur. Herkes istediği gibi çeşitli ırklarla oynamakta ve ona yaklaşmakta özgürdür.
  • Oyuncular, seçtikleri ırkla istedikleri gibi oynamakta serbesttir ve bu da karma grup oyunlarına yol açabilir. Irklarına bakmaksızın yabancılara dikkatlice yaklaşın.
  • Aynı ırktan olmanız diğer oyuncunun size dostane yada düşmanca yaklaşacağı garantisini vermez.Eksi puan almayı göze alarak sizi öldürebilir.
  • Bazı ırk özellikleri henüz oyunda aktif değildir.
  • Eğer Factions (Irk) kurallarına göre oynamazsanız bir HAİN olacaksınız. Ve herkes sizin peşinize düşecek.

Ranger:
ranger.jpg

Haydutlara ve avcılara karşı savaşırlar, sulak alanlarda yeni düzen kurmak ve halkını korumak isterler.

ranger-levels.jpg

Ajantajları:

  • Her seviyede gelişen vücut zırhı.
  • Tıbbi malzemelere ve Ranger Medic Paketine maksimum seviyede ilk erişim.
  • Özel sohbet kanalı.
  • Nomads and Survivalists ırkları ile müttefik.

Dezavantajları:

  • Müttefiklerini öldürdüğü için ağır cezalandırılır.
  • Sınırlı envanter kapasitesi.

Yardım:

ranger-yardim.jpg

İmha:

ranger-imha.jpg

 

Outlaw
outlaw.jpg

Kıyamet sonrası dünyadaki haydutlar ve eşkıyalar, yasadışı sadakatleri sadece kendilerine aittir. Başka hiç kimse ile müttefik değillerdir. Kaynaklar ve kontrol için başkalarından çalmayı  ve savaşmayı tercih ediyor.

outlaw-levels.jpg

Avantajları:

  • Daha büyük askeri kasalar inşa edebilirler.
  • Düşük profilli, yüksek kapasiteli sırt çantalarına ve ırkına özgü I.E.D. blueprint planı ve üzerine bir el bombası ile respawn olur.
  • Özel sohbet kanalına erişim.
  • Outlawlar önce ateş açıp daha sonra soru sorma konusunda daha az ciddi cezalar alırlar.

Dezajantajları:

  • Maksimum seviyede patlayıcı ekipmanının yanı sıra başlangıç malzemeleri sınırılıdır.
  • Dostunu düşmanını ayırd etmesi zordur.

Yardım

outlaw-yardim.jpg

İmha

outlaw-imha.jpg

 

Nomad
nomad.jpg

Gezginler ve açık hava adamları, Nomad lere ateş edilmediği sürece, genellikle yardımseverdirler. Karada yaşamayı ve müttefiklerine yardım etmeyi tercih ederler. Ve diğer kötü ırklara daha hazırlıklılardır.

nomad-levels.jpg

Avantajları:

  • Gelişmiş iyileştirme yeteneği.
  • En üst seviye Nomad ler için muazzam ilk hayatta kalma malzemeleri ve yüksek kapasiteli bir Nomad Alice Pack.
  • Özel sohbet kanalı.
  • Range ve Survivalist ırkıyla müttefiktir.

Dezavantajları:

  • Müttefiklerini öldürdüğü için son derece ağır ceza alırlar. Özellikle de kendi ırkları olan Nomad leri...

Yardım

nomad-yardim.jpg

İmha

nomad-imha.jpg

 

Hunter
hunter.jpg

Çılgınlar ve deliler, eski askeri veya çılgın kurtulanlar, Bir Hunter gördüğünüzde ne pahasına olursa olsun kaçmalısınız. Peşinde oldukları tek şey, diğer avcılar da dahil olmak üzere herkesi sorgusuzca öldürmek !!!

hunter-levels.jpg

Avantajları:

  • Hunter ların diğer ırklar gibi Hain damgası yemez ve puan kaybetme korkusu yoktur. Önlerine geleni sorgusuzca öldürebilir.
  • Seviye atladıkça daha yüksek kapasiteli kıyafetlerle oyuna başlar.
  • Yakaladıkları oyuncuyu daha yüksek puan almak için bağlayıp keserek can cektirerek öldürebilirler.

Dezavantajları:

  • Bir oyuncu öldürdüklerinde diğer ırklara göre daha az puan alırlar.
  • Yüksek seviye Hunter lar çevresel olmayan sebeplerden dolayı öldüklerinde puan kaybederle.

Yardım

hunter-yardim.jpg

İmha

hunter-imha.jpg

 

Survivalist
survivalist.jpg

Survivalistler, Breaking Point'in görünmeyen pasifistleridir, ancak gerektiğinde diğerleriyle etkileşime girerler - bazen ilk etapta diğer taraf onlardan haberdar olamaz.

survivalist-levels.jpg

Avantajları:

  • Diğer oyuncularla etkileşime girmeden sadece hayatta kalarak puan kazanabilirler.
  • Daha yüksek seviyelerde devasa stok kapasitesine, bayıltıcı silahlara ve ghillie suit lere sahip olurlar.
  • Ranger ve Nomad lerle müttefiktir. Onların sohbet kanallarını görebilir.

Dezavantajları:

  • Müttefik ırklarının hainleri dışında öldürme puanı kazanmazlar.
  • Her türlü ölümde puan kaybetmelerinin yanı sıra müttefiklerini öldürdüklerinde aşırı puan kaybederler.

Yardım

survivalist-yardim.jpg

İmha

survivalist-imha.jpg

 

Engineer
engineer.jpg

Bu ırkın varlığı tartışmalıdır - Duct Tape ve bir Tin Can ile tamir edilmiş bir marş motoru veya tek bir atıştan sonra gökten düşen bir uçak gördüğünü iddia eden vahşi söylentiler ve başıboş kurtulanların hikayelerine dayanmaktadır...

 

Undead
undead.jpg

Salgınla zombi olmuş, özellikle eski kardeşlerini avlayan vahşi bir kurtulan. Undead oyuncuları yaygın zombilerden kolayca ayırt edilemez ve gelişmiş yırtıcı yeteneklere sahiptir.

Avantajları;

  • Sunucudaki mevcut bir zombinin yerine geçerek ölümsüz olarak doğarlar.
  • Geliştirilmiş dayanıklılık ve duyular; karanlıkta görmek, yaşayanların kalp atışlarını duymak, zombi ordularını kontrol etmek.
  • Diğer zombilerden ayırd edilmesi zor. Bu benzeri görülmemiş bir sürpriz unsuru sağlayabilir.

Dezavantajları;

  • Envantere, araçlara, gruplara veya sohbete erişemez.
  • Bu ırkı seçebilmek için, Outlaw ve Hunter ırklarınızı maksimum seviyeye getirmiş olmalısınız. Ayrıca sadece sunucu nüfusunun %20 si ile sınırlıdır.

 

Independent
independent.jpg

Oyunun gerçek şakacıları. Bağımsızdırlar. Sadece kendilerine uyumludur. Ancak karakter ilerlemesi yoktur. Seviye atlamaz. Bu ırka güvenmek her zaman bir kumar olarak kabul edilebilir.

independent-levels.jpg

Avantajları:

  • Tüm kısıtlama ve cezalardan arınmış, diğer ırkların ilerlemesini etkilemek için bağımsız bir ayı olarak oynar.
  • Haritada bulunan tüm kıyafetleri giyebilirler. Ghillie, Askeri Üniforma hatta bir eşofman.

Dezavantajları:

  • Başka herhangi bir ırkı öldürdüğünde az miktarda puan alır, bu da herkes için adil bir oyun ortamı sağlar.
  • Seviye atlamaz.

SEVİYE ATLAMA

Çoğu ırk, düşmanlarını öldürmek ve müttefiklerine yardım etmek gibi eylemlerle ilerleyen bir seviyeleme sistemine sahiptir.

İlerlemesi olan tüm ırklar için üç seviye vardır:

  • Level 1: 0 - 1999 Puan
  • Level 2: 2,000 - 4,999 Puan
  • Level 3: 5,000 - 6,000 Puan

Irk puanları 6,000 le sınırlandırılmıştır.

Her ırk ve her seviye, oyuncuların net bir şekilde tanımlanmasını sağlayan ve gerçek zamanlı olarak otomatik olarak ayarlanan benzersiz bir görünüme sahiptir.

Oyuncular ayrıca müttefikleri öldürmek veya düşmanlarına doğrudan yardım etmek gibi ırklarına zararlı veya etik olmayan eylemler yaparak puan kaybedebilirler. Büyük veya ardışık ırk puan kaybı, oyuncunun bu ırk için puan değerinin eksiye düşmesine neden olabilir, böylece eski müttefikleri gibi kendi ırklarının haini olur. Hain durumu da müttefik bir oyuncunun yaralanmasına neden olur. Bu durum 30 saniye sonra müttefik bir oyuncuya zarar vermek için puan kaybının, suçluyu negatif noktalara getirmemesi koşuluyla ortadan kalkar.

Oyuncunun ırk puanları negatif kalırken, orijinal ırklarının olumlu olduğu düşünülen eylemlerle kendilerini kurtarıncaya kadar otomatik ve kalıcı bir hain olarak değerlendirilirler. Irkların negatif değeri -3.000 ile sınırlandırılmıştır.

Bir hain, ırkına özgü herhangi bir sohbet kanalında konuşma veya dinleme yeteneğini kaybeder. Kıyafetleri otomatik olarak ve anında, kanun dışı bandana ya da bekçi şapkası gibi ticari marka kıyafetlerinden yoksun olan kanlı birinci seviye görünüme dönecektir.

Tüm hainler, asıl ırk üyelerine, müttefiklerine ve diğer hainlere öldürülmesi durumunda puan şeklinde bir ödül verilir. En büyük puan kazancı her zaman oyuncunun kendi ırklarının hainini öldürmesi sonucu verilir.

Yardım Eylemleri

  • Gıda Vermek
  • Su Vermek
  • Painkillers Vermek
  • Bandaj Kullanmak
  • Pansuman Yapmak
  • Morfin Kullanmak
  • Cerrahi Operasyon Yapmak

Düşman ırklarına yardım etmek, oynanan ırkın ve verilen yardımlara bağlı olarak puan kaybına neden olabilir.

Başka bir oyuncuya yardım etmek, oyun içi sahtekarlıktan etkilenebilir, bazen başarılı olmak için birden fazla deneme gerektirir. Bir oyuncuya tıbbi yardım verdikten sonra, tekrarlanan kasıtlı yaralanmalarla hızlı sömürünün önlenmesi için bir bekleme süresi de vardır.

Yıkıcı Eylemler

Oyuncu köpekleri öldürmek veya bağırsakları açmak için ilerleme veya gerileme şu anda uygulanmamaktadır.

Yıkıcı faaliyetler, diğer oyunculara ya da mülklerine karşı alınan aşağıdaki zararlı oyuncu eylemlerinden oluşur.

  • Araçları imha etme - aracı kullanan son oyuncunun ırkları tarafından belirlenir
  • Oyuncu yapımı konteynerlerin yok edilmesi - eşyayı yapan oyuncunun hizasına göre belirlenir
  • Hainleri öldürmek
  • Oyuncuları öldürmek - puan kazanmak veya kaybetmek, öldürülen oyuncunun seviyesine bağlıdır.
  • Oyuncuları kesmek
  • Oyuncuya ait köpeklerin öldürülmesi ve kesilmesi

Dost veya müttefik ırk ilişkilerine sahip oyunculara yönelik yıkıcı eylemlerde bulunmak genellikle küçük veya ağır puan kaybına neden olurken, düşman ırkı oyuncularını ve mallarını elimine etmek için ılımlı bir kazanç sağlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap